قانون وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

قوانین وبلاگ من اینکه تا ته بخونی

اگه مشکل داشت بگی

انتقاد پیشنهاد هاروحتما تایید می کنم

از فحش دادن تو نظر خودداری کنید

اگه نظرام زیاد شه مطلبارو زیاد میکنم

هر دانلودی که تو نظرا گفتی می زارم

تو نظر سنجی شرکت کن یا اگه نمیخوای نتایجو ببین

نظر یادت نره

منبع

منبع های این وبلاگ :APARAT.COM                     payamebaran.blogfa.com                           وسایت عصر دانلود است

افزایش سرعت اینترنت

فزایش سرعت اینترنت با رجیستری

مجموعه ای از ترفندهای رجیستری که با انجام دادن این ترفندها شاهد افزایش سرعت اینترنتخود خواهید بود.

افزایش سرعت اینترنت با رجیستری

ادامه مطلب:◄◄ افزایش سرعت اینترنت با رجیستری

نظر سنجی

موفق ترین نظر سنجی کل وبلاگ های من نظر سنجی پایینه حتما نظر بدی

م.ش.غ.ل.ز.م.ب.ه

 آخرش نفهمیدم مترادف کلمه مدیون دقیقا چیه ؟

 مشغولزومبه

مشغلزمه

مشقولظمبه

مشغلضمه

 مشقول ظمه

مشقور زمده

مش غول زبده

مشغول زنده

مش غول زنده

 اگه راستشو بدونی و نگی مش غول ضمبه ای !

مناجات

مناجات تنبلا

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﻤﻪ ﺍﻟﻬﯽ آﻣﯿﻦ

سرعت گیر

تقلب

لبخند

زندگی شاید آن لبخندی ست ،

که دریغ اش کردیم . .


جذاب

من هیچ وقت سعی نمی کنم جذاب باشم ... 

بلکه این جذابیته که سعی میکنه من باشه !!! 

.

.

.

عجـــب جمله سنگینی بود ... 

دیسک کمر گرفتم !

دانلود مستند آفریقا

دانلود مستند آفریقا ۲۰۱۳ – Africa 2013

مستند آفریقا ۲۰۱۳ با نام شمارش معکوس برای باران که توسط کمپانی مستند سازی بی بی سی تهیه شده بار دیگر به مشکل بی آبی برای جانوران آفریقا می پردازد . کیت هامبل و سیمون کینگ برای تهیه این گزارش به به آفریقا سفر می کنند و در نزدیکی رودخانه لوانگوا ( Luangwa ) مستقر می شوند . آنها طولانی ترین خشکسالی آفریقا را به تصویر می کشند و اینکه جانوران برای بارش باران چقدر باید صبر و تحمل داشته باشند تا زنده بمانند . این فیلم مستند که اولین فصل آن در ۳ قسمت تهیه شده بصورت کامل و با کیفیت عالی بر روی سرورهای مستندز قرار گرفت که می توانید در ادامه آن را دریافت نمایید .


دانلود کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک به زبان انگلیسی


Windows 8 Secrets eBook

 

 

 

 

ویندوز 8 با مجموعه ای از امکانات و قابلیت های جدید ارائه شده است. هرچند مایکروسافت تلاش کرده تا قابلیت های جدید ویندوز 8 را طوری ارائه کند که کاربران نسخه های قبلی ویندوز نیز بتوانند به راحتی با آن کار کنند، ولی امکانات جدیدی در ویندوز 8 وجود دارد که یادگیری آنها نیازمند آموزش و یا سروکله زدن با ابزارهای مختلف است.

 

در این مطلب، کتاب اسرار ویندوز 8 (Windows 8 Secrets eBook) را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب به صورت PDF و به زبان انگلیسی است. ولی برای آموزش قسمت های جدید ویندوز 8 در آن از عکس های مختلف استفاده شده تا کاربرانی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند نیز بتوانند طبق آموزش های تصویری، امکانات جدید ویندوز 8 را یاد بگیرند.

دانلود فیلم مستند آخرین روز دایناسور ها


Last Day of the Dinosaurs

 

 

 

 

دایناسورها برای میلیون ها سال حاکم مطلق کره زمین بودند. آنها آنقدر قوی، درنده خو، و تکامل یافته بودند که در محیط زندگی آنها امکان بقا برای هیچ حیوان دیگری وجود نداشت. به همین دلیل در طول میلیون ها سال زندگی دایناسور ها، گونه های دیگر جانوران نتوانستند تکامل پیدا کنند.

اما بعد از انقراض دایناسور ها، سایر گونه های جانوری توانستند تکامل پیدا کنند و در سراسر جهان پراکنده شوند.

 

دلیل انقراض دایناسور ها همیشه یک موضوع بحث برانگیز در بین زیست شناسان است. عده ای به وجود آمدن یک دوره یخبندان شدید را دلیل انقراض دایناسور ها میدانند. و عده ای هم معتقدند برخورد یک شهاب سنگ عظیم و عوارض بعد از آن باعث شده تا نسل دایناسور ها از بین برود. در این میان البته دلایل دیگری هم مطرح میشود.

 

فیلم مستند آخرین روز دایناسور ها (Last Day of the Dinosaurs) به بررسی زندگی این جانوارن غول آسا و دلایل انقراض آنها میپرازد. نسخه کامل و با کیفیت این مستند را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

 

 

 

پت و مت، اسم دو شخصیت دست و پا چلفتی است که همیشه در کارشان خرابکاری میکنند. این شخصیت ها آنقدر معروف هستند که هر وقت کسی کار آسانی را به اشتباه انجام میدهد او را به پت و مت تشبیه میکنیم!

 

انیمیشن های پت و مت داستان زندگی روزانه این دو نفر را روایت میکند. آنها وقتی میخواهند کارهای ساده ای مثل روشن کردن ماشین لباسشویی، یا میخ کردن یک قاب عکس را انجام دهند آنقدر خرابکاری میکنند که مشکلات جدیدی درست میشود. اما نکته جالب این است که آخر سر بالاخره کار را انجام میدهند. ولی نتیجه آن چیزی نیست که باید میشد!

 

انیمیشن پیت و مت با تکنیک عکس برداری لحظه به لحظه ساخته شده است. در این تکنیک، عروسک ها در یک موقعیت ثابت قرار میگیرند و یک فریم گرفته میشود. سپس کمی حرکت داده میشوند و فریم بعدی گرفته میشود. در نهایت این فریم ها پشت سر هم قرار میگیرند تا به صورت یک فیلم در بیایند.

 

اولین قسمت از انیمیشن پت و مت در 12 آگوست سال 1976 پخش شد. و آخرین قسمت آن هم در سال 2004 ساخته و پخش شد. این انیمیشن محصول کشور چکسلواکی بوده و طبق اعلام تهیه کنندگان آن، برنامه ای برای ساخت قسمت های جدید پت و مت وجود ندارد

دانلود گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

 

 

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

زندگی نامه مسی

شناسنامه

نام کامل

لیونل آندرس مسی

زادروز

۲۴ ژوئن ۱۹۸۷

زادگاه

روزاریو، آرژانتین

قد

۱٫۶۹ متر

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی

بارسلونا

شمارهٔ پیراهن

۱۰

پُست

مهاجم

باشگاه‌های جوانان

 

بارسلونا

باشگاه‌های حرفه‌ای

۲۰۰۴ -

بارسلونا

 

تیم ملی

۲۰۰۵ -

آرژانتین

۴۳ (۱۳)

لیونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود.‌‌‌وی عضو تیم ملی بزرگسالان آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده‌اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده \"جانشین\" است.‌‌لیونل در سن ۵سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال ۱۹۹۵ مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست.

مشکلات پزشکی

وی ۱۱‌‌سال داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.‌‌‌باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نشان داد اما آنها پول کافی برای خرج معالجه وی نداشتند. کارلوس ریساچ مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اسپانیا، از استعداد بی‌ظیر مسی آگاه شد. ریساچ پس از تماشای بازی وی به نمایندگی از باشگاه بارسلونا با مسی قراردادی امضا کرد.‌‌آنها پیشنهاد کردند تمام مخارج پزشکی لیونل را قبول می‌کنند به شرطی که وی برای شروع زندگی جدید به اسپانیا نقل مکان کند. خانواده مسی نیز به همراه این بازیکن جوان به اروپا منتقل شدند و لیونل کارش را در تیم جوانان بارسلونا آغاز کرد.‌‌

 

 


 ليونل آندره مسي 24 ژوئن سال 1987 در شهر روساريو آرژانتين ديده به جهان گشود.‌‌‌وي عضو تيم ملي بزرگسالان آرژانتين و تيم بارسلونا اسپانيا است. بسياري از مطبوعات به وي لقب مارادوناي جديد داده‌اند. لقب وي که توسط خودش انتخاب شده "جانشين" است.‌‌ليونل در سن 5 سالگي بازي را در تيم گراندولي آغاز کرد. تيمي که پدرش به عنوان مربي در آن جا مشغول به کار بود. در سال 1995 مسي به تيم نيوولز اولدبويز آرژانتين پيوست.



وي 11 ‌‌سال داشت که پزشکان تشخيص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.‌‌‌باشگاه ريور پلاته علاقه خود را براي به خدمت گرفتن مسي نشان داد اما آنها پول کافي براي خرج معالجه وي نداشتند. کارلوس ريساچ مدير ورزشي باشگاه بارسلونا اسپانيا، از استعداد بي‌ظير مسي آگاه شد. ريساچ پس از تماشاي بازي وي به نمايندگي از باشگاه بارسلونا با مسي قراردادي امضا کرد.‌‌آنها پيشنهاد کردند تمام مخارج پزشکي ليونل را قبول مي‌کنند به شرطي که وي براي شروع زندگي جديد به اسپانيا نقل مکان کند. خانواده مسي نيز به همراه اين بازيکن جوان به اروپا منتقل شدند و ليونل کارش را در تيم جوانان بارسلونا آغاز کرد.



جانشين به زودي توانست در ترکيب تيم دوم بارسلونا جايگاه ثابتي به دست آورد. در آن فصل وي رکورد جالبي برجاي گذاشت. ميانگين بيش از يک گل در هر بازي. مسي در آن فصل توانست در 30 بازي 37 گل به ثمر برساند.‌‌‌‌ ‌ليونل مسي در اکتبر 2004 توانست اولين بازي رسمي‌اش را براي بارسلونا برابر اسپانيول انجام دهد. با اين بازي وي عنوان سومين بازيکن جوان تاريخ باشگاه بارسلونا را به خود اختصاص داد.


‌‌زماني که در تاريخ 1 ‌‌مي 2005 مسي توانست اولين گل رسمي‌اش را براي بارسا در مقابل تيم الباسته بالومپايه به ثمر برساند تنها 17 سال و 10 ماه و 7 روز سن داشت. وي با اين گل توانست خود را به عنوان جوان‌ترين گلزن بارسلونا در لا ليگا مطرح کند.‌‌‌‌به مسي اين شانس را دادند تا بتواند به عضويت تيم ملي اسپانيا دربيايد اما وي اين پيشنهاد را رد کرد. در‌‌‌‌ژوئن سال 2004 مسي در بازي دوستانه بين دو تيم فوتبال زير 20 ‌‌ساله‌هاي آرژانتين و پاراگوئه به ميدان رفت.‌‌‌در ژوئن 2005 توانست همراه با تيم زير 20 ساله‌هاي آرژانتين به مقام قهرماني مسابقات جام جهاني جوانان دست يابد.‌‌ليونل با زدن ? گل کفش طلايي مسابقات و توپ طلايي بهترين بازيکن تورنمنت را نيز تصاحب کرد. با وجود اين که ليونل بسيار جوان بود هميشه وي را با ديگو مارادونا مقايسه مي‌کردند.

 ‌‌در تاريخ 27 ژوئن باشگاه بارسلونا قرارداد جديدي با مسي تا سال 2010 منعقد کرد. در اين قرارداد يک ماده وجود دارد که در آن آمده است هر تيمي مي‌تواند با پرداخت مبلغ 150 ميليون يورو، مسي را به خدمت بگيرد. اين مبلغ 30 ميليون يورو بيشتر از مبلغ فروش رونالدينيو است.‌‌در سال 2005 خوزه پکرمن، ليونل مسي را به تيم ملي بزرگسالان آرژانتين دعوت کرد. وي اولين بازي‌اش را برابر مجارستان انجام داد. مسي در دقيقه 63 وارد ميدان شد اما به فاصله 40 ثانيه از زمين مسابقه اخراج شد. پس از اين مسابقه، مسي اولين بازي واقعي خود را براي تيم ملي آرژانتين برابر پاراگوئه انجام داد.‌‌

وي اولين بازي خود را در جام باشگاه‌هاي اروپا در تاريخ 27 سپتامبر و در برابر اودينسه انجام دهد. در دسامبر همان سال روزنامه ايتاليايي توتو اسپورت جايزه پسر طلايي 2005 را که به بهترين بازيکن زير 21 سال اروپا داده مي‌شود، به ليونل مسي داد. جانشين توانست بالاتر از وين روني، لوکاس پودولسکي و کريستيانو رونالدو قرار بگيرد.‌‌مصدوميت شديد باعث شد مسي به‌‌‌مدت دو‌‌‌ماه از کليه فعاليت‌هاي ورزشي دور بماند. به‌‌‌خاطر اين مصدوميت حضور وي در جام جهاني 2006 در هاله‌اي از ابهام فرو‌‌رفت. با اين وجود نام ليونل مسي را به عنوان بازيکن تيم‌‌‌ملي آرژانتين براي حضور در جام جهاني تحويل مقامات برگزاري مسابقات دادند. ‌‌مسي پس از روماريو (فصل 93-94) اولين بازيکن بارسلونا بود که توانست در معروف‌ترين دربي اسپانيا هت تريک کند.



در اين فصل مسي گلي به ثمر رساند که همگان دوباره وي را با مارادونا مقايسه کردند. جانشين همانند مارادونا در بازي با انگلستان توپ را دريافت کرد، 62 متر با توپ حرکت کرده 6 نفر از بازيکنان حــريــف را پـشــت ســر گــذاشــت و دروازه خـتافه را گـشود.‌ ‌‌تمام‌‌‌کارشناسان ورزشي جهان اين گل را مشابه گل قرن مارادونا دانسته و پس از اين گل، مطبوعات اسپانيا به وي لقب "مسيدونا" دادند.‌‌ليونل مسي در فصل 2007-2008 توانست در يک هفته 5 گل به ثمر برساند تا تيم بارسا به صدر جدول رده‌بندي صعود کرده و خودش نيز يک شروع رويايي را تجربه کند. فرانتس بکن بائر و يوهان کرايف ستارگان سابق جهان فوتبال، از لئو به عنوان بهترين بازيکن جهان نام برده‌اند.

 


جالب


clip

clip2

 

500 گل برتر جهان

مستند ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال جهان

 

 

دانلود رایگان مستند ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال جهان ، Footballs 500 Greatest Goals با کیفیت بالا

نام مستند : Footballs 500 Greatest Goals ، پانصد گل برتر تاریخ فوتبال جهان

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۵۱ دقیقه

حجم : ۷۲۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

خلاصه داستان : این مستند شامل ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال است که توسط بازیکنانی همچون زیدان ، جرارد ، مسی ، مایکل اون و … به ثمر رسیده است . این گل ها در مسابقات مختلفی توسط ستارگان بزرگ جهان زده شده اند که مشاهده ی آن ها بسیار لذت بخش و دل نشین است …

ادامه نوشته

گل هاي برتر رونالدو

دانلود ۴۰ گل برتر کریس رونالدو در رئال مادرید

( دانلود با کیفیت بالا )

05389142453177714758 دانلود 40 گل برتر کریس رونالدو در رئال مادرید

پسورد : www.clip3nter.in

< لینک mediafire بدون پسورد است >

mp4 دانلود 40 گل برتر کریس رونالدو در رئال مادریدحجم : ۹۶MB |   لینک غیر مستقیم mediafire

wmv دانلود 40 گل برتر کریس رونالدو در رئال مادریدحجم : ۵۶MB | لینک مستقیم لینک غیر مستقیم mediafire


گل های مارادونا

دانلود 120 گل منتخب از دیگو آرماندو مارادونا The 120 Best Goals Of Diego Maradona

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

علاقمندان به فوتبال بی شک با اسطوره کهن فوتبال آشنایی دارند و وی را یکی از ستارگان این رشته می نامند، از این رو مجموعه ای متشکل از 120 گل مارادونا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا با این فیلم ورزشی زیبا به دوران اوج و قدرت این بازیکن صاحب نام سفرکرده و بیشتر با وی آشنا شوید. دیگو آرماندو مارادونا متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۶۰ در ویلا فیوریتو ( امروزه پاتریدو در ایالت بوینس‌آیرس) فوتبالیست آرژانتینی است. زندگی مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال همواره با حواشی زیادی همراه بوده‌ است. هنرنمایی خارق العاده مارادونا آرژانتین را به قهرمانی جهان در سال ۱۹۸۶ می‌رساند. مارادونا همچنین توانست باشگاه ناپل ایتالیا را دوبار در سالهای ۱۹۸۷ و ۱۹۸۹ به مقام قهرمانی لیگ ایتالیا برساند.و در سال ۱۹۹۰ نیز به همراه این تیم جام یوفا را فتح نمود. در جام جهانی ۱۹۹۰ که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شد تیم آرژانتین توانست به کمک مارادونا ایتالیای میزبان را در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه شهر ناپل شکست دهد. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای نخستین بار در بین سایت ها ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نموده و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود تیکن


.: اختصاصی ایرانیان دانلود :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

تصاویری از محیط بازی :

Tekken 5 ScreenShot 1

Tekken 5 ScreenShot 2

Tekken 5 ScreenShot 3

Tekken 5 ScreenShot 4

Tekken 5 ScreenShot 5

Tekken 5 ScreenShot 6

.: توجه :.

در هنگام تست و اجرای بازی بدین موضوع پی بردیم,  برای اینکه بازی را بدون هنگ و سرعت کم و یا مکث های پی در پی دنبال کنید لذا قبل از دانلود حتما به مشخصات سخت افزاری ارائه شده توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

OS: Microsoft Windows XP /Microsoft Windows 7
Cpu: Pentium 4
Ram: 2 GB
Video Cards: 1 GB
DirectX: Microsoft DirectX 9
Hard Drive: 4.5 GB

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیمایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.:: بخش اول ::.


——————————

.:: بخش دوم ::.



.: توجه :.

پس از دانلود، فایل اجرایی 5 Tekken را اجرا کنید تا وارد محیط نصب شوید و قبل از انتخاب Install حتما به بخش Read مراجعه کرده و توضیحات لازم برای نصب و اجرای بازی را مطالعه کنید. و همچنین در محیط بازی از کلید های زیر برای کنترل بازی استفاده کنید.

I , J, K , L , Space , Enter


دانلود بازی


 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

بازی کامپیوتر Gas Guzzlers Extreme در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد.با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید،


ادامه/دریافت
پنجشنبه، 18 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : امیر
 | بازدید [ 921 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

سبک این بازی استراتژی بوده و بازی محصول Ghostlight میباشد. در سحرگاه از زمان شما باید یک جنگ بسیار سخت را پشت سر بگذارید. درگیری بین دو گروه خوب و بد, گروه خوب همان خدایان نور و گروه بد شیاطین هستند. بازی در دنیای افسانه ای Agarest به وقوع میپیوندد که شیاطین قصد نابودی آن ها را دارند, شما در واقع گروهی از انسان (خدایان نور) هستید که بای چینش یک استراتژی و تفکر مناسب باید شیاطین و دشمنان را نابود کنید.


ادامه/دریافت
پنجشنبه، 18 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : امیر | بازدید [ 249 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

در بازی کامپیوتری F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت.


ادامه/دریافت
پنجشنبه، 18 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : امیر | بازدید [ 212 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

امروز بازی زیبا و سرگرم کننده Fragile Ball را برای دانلود شما عزیزان آماده کردیم.


ادامه/دریافت
دوشنبه، 15 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : امیر | بازدید [ 769 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

امروز بازی زیبای Fishers Family Farm را برای دانلود آماده کردیم.


ادامه/دریافت
دوشنبه، 15 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : امیر | بازدید [ 1426 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

امروز بازی Final Drive Nitro را برای دانلود شما عزیزان آماده کردیم.


ادامه/دریافت
يكشنبه، 14 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : امیر | بازدید [ 1108 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

 

امروز بازی زیبا و کم حجم Exotic Farm را برای دانلود شما آماده کردیم.

 


ادامه/دریافت
يكشنبه، 14 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده :امیر | بازدید [ 1098 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

امروز بازی زیبای Egg vs Chicken را برای دانلود آماده کردیم.



ادامه/دریافت
يكشنبه، 14 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : persian0568 | بازدید [ 273 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

 

امروز بازی کم حجم DiamondDrop را برای شما آماده کردیم.



ادامه/دریافت
يكشنبه، 14 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : persian0568 | بازدید [ 1252 ]


www.dlgames.ir

 

www.dlgames.ir   www.dlgames.ir

 

Arma Tactics بازی جذابی است که برای علاقه مندان به سبک استراتژیک در کامپیوتر نامی آشنا بوده که به تازگی ورژن جدیدی از این بازی توسط کمپانی Bohemia Interactive برای PC منتشر شده است.


ادامه/دریافت
جمعه، 12 مهر ماه، 1392 | 0 نظر | نویسنده : persian0568 | بازدید [ 2626 ]

دانلود کلیپ طنز


فیلم کوتاه خنده دار
News Bloopers
سوتی در اخبار - 2

فیلم کوتاه خنده دار
Worst Header
ضربه سر در فوتبال

فیلم کوتاه خنده دار
???

فیلم کوتاه خنده دار
Hungry Dog
سگ گرسنه

فیلم کوتاه خنده دار
Sleeping Baby
نوزاد بامزه

فیلم کوتاه خنده دار
CreativeAds: Nivea
تبلیغ مبتکرانه: Nivea

فیلم کوتاه خنده دار
Hidden Camera - Elevator
دوربین محفی - آسانسور

فیلم کوتاه خنده دار
Modern Shepherd
چوپان مدرن برای گله گاو

فیلم کوتاه خنده دار
Hearing Test
تست شنوایی

فیلم کوتاه خنده دار
Download: You Shall not Pass
دانلود: قوچ قلدر: نمی شه رد بشی!

فیلم کوتاه خنده دار
Download: BruceLee
دانلود: هنرنمایی بروسلی

فیلم کوتاه خنده دار
Chinese Rider
موتورسوار چینی!

فیلم کوتاه خنده دار
Safest Bicycle Lock
ایمن ترین قفل دوچرخه

فیلم کوتاه خنده دار
Scared Baby
بچه ی ترسو!

فیلم کوتاه خنده دار
Terrifying Banana Peel
پوست موز ترسناک!

فیلم کوتاه خنده دار
!Superman is Iranian
سوپرمن ایرانی!

فیلم کوتاه خنده دار
Windy Football incident
یک بر صفر به نفع باد!

فیلم کوتاه خنده دار
CreativeAds: SN Airlines
تبلیغ مبتکرانه خط هوایی

فیلم کوتاه خنده دار
Fun in Construction Site
تفریح در محوطه ساختمانی

فیلم کوتاه خنده دار
Talent
شیرین کاری

فیلم کوتاه خنده دار
Cat vs Printer
گربه و پرینتر

فیلم کوتاه خنده دار
Building Demolition
خراب کردن ساختمان

فیلم کوتاه خنده دار
Funny Moments 2
اتفاقات خنده دار 2

فیلم کوتاه خنده دار
What would you do
شما چه می کردید؟

فیلم کوتاه خنده دار
Funny Moments
اتفاقات خنده دار

فیلم کوتاه خنده دار
Saving a Suicidal
نجات فرد در آستانه خودکشی

فیلم کوتاه خنده دار
CreativeAd: Paperless Life
تبلیغ مبتکرانه

فیلم کوتاه خنده دار
Polite Girl
دختر بسیار مودب!

فیلم کوتاه خنده دار
Amazing Painter
نقاش حرفه ای

فیلم کوتاه خنده دار
LowSpeed CarCrash
تصادف با کمترین سرعت!

فیلم کوتاه خنده دار
Angry Reporter
گزارشگر عصبانی

فیلم کوتاه خنده دار
Putting a ship in water
نحوه به آب انداختن کشتی ها

فیلم کوتاه خنده دار
Babies reaction to music
واکنش بچه ها به موسیقی!

فیلم کوتاه خنده دار
Stupid Burglar
دزد باهوش!

فیلم کوتاه خنده دار
Talking with Birds
صحبت با پرندگان

فیلم کوتاه خنده دار
Hair Trick
استعداد مویی!

فیلم کوتاه خنده دار
Talented Translator
مترجم با استعداد

فیلم کوتاه خنده دار
Download: Ferrari 2013
برای علاقه مندان به اتومبیل:
فراری 2013

فیلم کوتاه خنده دار
Mountain Biking
دوچرخه سواری در کوه

فیلم کوتاه خنده دار
Posing With a Tiger
نهایت شهامت!

فیلم کوتاه خنده دار
Fastest Decision Makng
سریع ترین استخاره!

فیلم کوتاه خنده دار
Gun Disarm
آموزش خلع سلاح

فیلم کوتاه خنده دار
Too Much Time
جالب!

فیلم کوتاه خنده دار
Idiots
حوادث بامزه!

فیلم کوتاه خنده دار
Evil Cat
گربه ناقلا!

گل هاي برتر مسي

    مجموع ۵۰ گل برتر لیونل مسی با کیفیت عالی

 

 دانلود رایگان مجموع ۵۰ گل برتر لیونل مسی با کیفیت عالی ۷۲۰p

این مجموعه شامل گل های برتر و منتخب مسی در تیم بارسلونا می باشد.لیونل آندرس لئو مسی متولد ۲۴ جون ۱۹۸۷ در روزاریو، فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که پست مهاجم را بر دوش دارد. خصوصیات : لئو یک بازیکن غیرعادی است ، او به شدت خلاق ، و ماهر در پشت سر گذاشتن مدافعان است . او چپ پای فوق العاده ای است که در هر یک از بالها و یا حتی در نوک پیکان تهاجم نیز موفق است.با وجود قد کوتاه ، او بسیار سریع و پرقدرت است ، و تخصص او زنده کردن موقعیتهای مرده و استفاده از ضربات شروع مجدد است . این بازیکن حرفه ای و محبوب دنیا یکی از برترین‌های جایزه توپ طلای اروپا ٬ عنوان بازیکن سال فوتبال جهان و هم‌چنین بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان را در۲۰۱۰ کسب کرده است .

زمان : ۱۰ دقیقه ، کیفیت عالی ۱۲۸۰×۷۲۰ MP4 720p

دانلود بصورت یک پارت ۱۶۷ مگابایتی :

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
 حجم : 167 مگابایت  
 فرمت : MP 4  
 پسورد : www.clip4u.org
 منبع : کلیپ فور یو

كليپ تبليغاتي

یه کلیپ تبلیغاتی از لئو مسی 

تو این کلیپ مسی توپ بسکتبال رو با پا تو سبد میندازه




 Download 5MB 

دانلود گل های مسی



HD

گل اول مسی 




گــل دوم مسی 








دانلود گـــل اول مسی



دانلود گـــل دوم مسی





سفارشی داش کامران!


دانلود یه کلیپ از گل ها و حرکات مسی در بازی های پیش فصل



دانلود کلیپ 1و2 هـــای لیونل مسی در بازی های مختلف از WWW.Lionel.IR